استفاده از ظرفیت‌های فارس برای رونق والیبال 

نشست هم اندیشی و بررسى چالش‌ها و فرصت هاى والیبال استان با حضور سرپرست هیأت والیبال استان فارس، روسا و سرپرستان هیأت‌های شهرستان‌های استان در محل مجموعه ورزشی پوریای ولی برگزار شد.

در این نشست راهکارهاى لازم براى پیشرفت و توسعه ورزش والیبال در رده هاى مختلف سنى و رنگکینگ هاى استانى و ملى از مهمترین مباحثى بود که در جمع والیبالی هاى استان به بحث گذاشته شد.

سرپرست هیأت والیبال استان در ابتدا ضمن قدردانی از حضور روسا در این جلسه گفت: تیم جدید هیئت والیبال در این چند ماه فعالیت خود، با چالش‌های فراوانی همراه بوده، اما با همدلی و همفکری اعضاء می‌توانیم مسیر رسیدن به پیشرفت و توسعه والیبال و معرفى صحیح این رشته ورزشى به خانواده‌ها و نسل آتى را هموار کنیم.

حسین فرجاد با بیان اینکه طی این مدت کوتاه درصدد برطرف کردن موانع در حوزه والیبال با کمک دانش و تجربه همه جانبه جامعه ورزش بودیم، افزود: تلاش ما بر این است تا با شعار همبستگی و اتحاد گام‌های مثبتی را برداریم و زیر ساخت‌های مناسب، بستر سازی‌های قوی بخصوص در رعایت کامل موازین آیین نامه اى و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های تخصصی برای این ورزش را اجرایی کنیم.

او با اشاره به ارتقاء رتبه هیأت والیبال استان در کشور عنوان کرد: یکی از ملاک‌ها در رتبه بندی فدراسیون والیبال عملکرد و میزان فعالیت هیأت‌ها در حوزه‌های مختلف است.

سرپرست هیأت والیبال با اشاره به نظر فدراسیون در خصوص فعالیت ها، اضافه کرد: فعالیت‌های مدنظر فدراسیون ازجمله حضور و برگزاری مسابقات لیگ استان، شهرستان و برگزاری دوره‌های آموزشی و اعزام تیم به مسابقات کشوری است که در این راه با توجه جدى به ورزش پایه اى، تقویت و پرورش مستعدین این رشته ورزشى مى توانیم سرمایه هاى استان را پیوسته حفظ و گسترش دهیم.

فرجاد در ادامه مطالب عنوان شده و نقطه نظرات روسای هیأت‌ها، اظهار کرد: این نشست برای بررسی وضعیت موجود رشته والیبال برگزار شده است و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم حداقل مسائل مطرح شده را حل و فصل کنیم و با تدوین و اجراى برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت گامى مهم در ورزش داشته باشیم.

او در پایان گفت: فارس با وجود پتانسیل بالای خود و ظرفیت هاى چشم گیر از جمله جاذبه هاى گردشگرى، فرهنگى و تاریخى مى تواند نقطه عطفى برای برگزاری رویداد‌ها و مسابقات و گردهمایى هاى ورزشى کشوری، آسیایی و جهانی داشته باشد که ما در این راه از هر ظرفیتى اعم از استاندار، نمایندگان مجلس شوراى اسلامى، مدیران عرصه ورزش استانى و کشورى بهره خواهیم گرفت.

گفتنی است در ادامه این نشست در خصوص بودجه بندی هیأت‌ها، نبود امکانات مورد نیاز و چالش‌های موجود نیز صحبت شد و هرکدام از حاضران با نسبت به ارائه پیشنهادات و راه کارهاى خود در رابطه با نوع فعالیت هیات والیبال به تبادل نظر پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار